Feb 25, 2015

Novel ketigaku



Kala melihat cover novel yang begitu indah ini, hati melonjak bahagia.  Wajah novel ketigaku ini benar-benar memikat dan menepati selera mata.

Kisah yang kutulis sekitar bulan Ogos tahun lepas ke versi cetak pada bulan Februari 2015. Syukur kepada Allah yang mengizinkan semua ini.  Terima kasih kepada Penerbitan Love novel kerana sudi merealisasikan karya ketigaku ini di bawah naungan mereka.

Harapanku semoga ianya akan diterima oleh semua penggemar novel-novel melayu.  Sesungguhnya aku penulis biasa yang masih menimba ilmu dan sentiasa ingin menambah mutu dalam penulisan.

Isteri Dambaan Dia umpama kisah Nyonya Mansoor versi millenium.  Terhidangnya kisah cinta antara Artina Nediesha dan Rifqi Ekhsan yang indah namun ada duri tajam yang menusuk kaki mereka.  Keteguhan cinta, keangkuhan seorang ibu dan kedegilan seorang anak teradun dalam novel ini.

Jika air mata anda jatuh tatkala menyusuri kisah mereka bermakna saya berjaya melakarkan kisah ini dengan baik tapi jika ianya tidak meninggalkan kesan dalam hati anda, bermakna saya perlu lagi mencuba untuk menulis dengan lebih baik selepas ini.

5 comments:

  1. Perkenalkan, saya dari tim kumpulbagi. Saya ingin tau, apakah kiranya anda berencana untuk mengoleksi files menggunakan hosting yang baru?
    Jika ya, silahkan kunjungi website kami http://kbagi.com/ atau www.facebook.com/kumpulbagi/ untuk info selengkapnya.

    Di sana anda bisa dengan bebas share dan mendowload foto-foto keluarga dan trip, music, video, filem dll dalam jumlah dan waktu yang tidak terbatas, setelah registrasi terlebih dahulu. Gratis :)

    ReplyDelete
  2. salam..menarik cerita ni Teruskan usaha menghasilkan karya..semoga terus maju...jangan lupa juga lawat blog sya ya kat https://ceritaberemosi.blogspot.my/

    ReplyDelete