Oct 27, 2014

Klon Lisa Surihani

Amboi tajuk entriku tengahari ini tak menahan sungguh.....
Hehe....saja je....

Sebenarnya tajuk yang sesuai adalah pengantinku seiras Lisa Surihani. Hik...Hik....Hik....
Tak caya? Jom tengok pic comelnya ini....


Lawa kan dia? Suka sangat mekapkan dia.  Sporting habis.  Adik manis kita ni mahukan sentuhan natural untuk wajahnya.  Sama sekali tak mahu cukur kening. Berdosa kan andam kening tu.  Saya pun tak pernah buang kening bakal pengantin sebelum ini.  Dia juga enggan mengenakan bulu mata palsu. Cukup bulu mata aslinya dipakaikan maskara sahaja.  Still cun ape!

Jurukamera Shafiq dari Creative Shutterz Photography pula bijak memainkan peranannya.  Gambar yang diambilnya begitu fotogenik.  Tq dik untuk pic yang menarik ini....


Gambar ini pula daku yang ambil sendiri ya. Motif? Tentulah nak cakap pasal pelamin pula. Hehe.....
Pelamin ini dekorasi dari butikku Ratu Balqis Bridal. Dengan tema warna krim, pelamin ini tampak begitu sesuai buat Baiti dan pasangan.  Begitu indah di pandangan mata.  Sapo-sapo berkenan oyak mari deh....

2 comments: