Feb 16, 2014

Pelamin untuk majlis pertunangan


Jika dulu majlis pertunangan berlangsung di dalam bilik sahaja. Bakal ibu mertua akan menyarungkan cincin buat si dara hanya di kamar. Jadi hanya bilik yang akan dihias indah.

Namun dewasa ini permintaan untuk pelamin pertunangan sudah tinggi.  Ramai pasangan bertunang yang mahukan pentas ringkas seperti gambar di atas.

Saya di Ratu Balqis Bridal menyediakan pakej pertunangan ini. Pelamin, baju dan mekap untuk majlis pertunangan.

Majlis memeterai janji ini pasti lebih bermakna dan meriah dengan adanya singgahsana indah ini.






6 comments:

  1. Cantiknya Uji...zaman sy dulu mmg sempoi jek hihi

    ReplyDelete
    Replies
    1. Terima kasih Linda. Tulah kan. Hehe....

      Delete
  2. Cantik pula pelamin ni. Bolehlah dijadikan bahan rujukan untuk "majlis" saya nanti, hehehe

    P/S: Akak stok buku Tetamu Istimewa sudah ada di tangan saya. Jika berminat, boleh pesan terus dengan saya. Boleh rujuk entri di blog saya. Terima kasih.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Oh dah nak kahwin rupanya tetamu istimewa. Kalau dekat tentu saya boleh jadi wedding planner nya. Hehe...

      Delete