Jan 28, 2014

Novel yang bakal bertukar tuan


Kiut miut pulak gambar novel-novel ni. Ahaks! Mentang-mentanglah kita mahu berpisah sayang-sayang ni nampak begitu cantik di mataku.  Ahai jahat sungguh......

Novel-novel ni bakal menjadi milik sahabat zaman sekolah ku. Lantaran dia menetap jauh dari negeri serambi mekah ini terpaksalah hartaku ini dipos laju kepadanya.

Asalnya dia nak let go novel-novel dia pada saya tapi akhirnya tak jadi. Saya cadangkan kami guna sistem barter sahaja. Barter kerr....? Barterlah kut main tukar suka sama suka ni. Kua....kua.....

Novel-novel miliknya telah pun saya perolehi. Sekarang masanya untuk saya menghantar novel saya pula. Hope novel-novel ini kekal elok meskipun bertukar tangan. Huhu...
Sedih bebenor......

Semoga dikau selamat sampai ke destinasi ya sayang-sayang. Uhui......

2 comments: