Oct 23, 2013

Karyaku di media cetak

Alhamdulillah cerpen aku tersiar di Berita Harian Ahad lepas.  Itulah karya pertama aku yang tersiar di media cetak setelah tiga bulan aku menulis. Apalagi tersengih sampai ke telingalah aku. Hehe.....

Dengan tersiarnya karya itu ia akan menjadi peniup semangat untuk aku terus menulis.  Semoga selepas ini ada lagi karya aku yang bakal tersiar di dada akhbar dan majalah.  Sama-sama kita doakan.

Okay.....kat bawah ni uji selitkan gambar dari petikan akhbar mingguan itu.



6 comments:

  1. Replies
    1. Terima kasih. Mana ada hebat Linda. biasa2 je...

      Delete
  2. Tahniah, teruskan menulis. Jika penulisan akak menjurus pada tema kewanitaan dan kekeluargaan boleh cuba hantar ke mingguan wanita.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Insyaallah saya akan terus menulis. Terima kasih tetamu istimewa.

      Delete
  3. Good job dear! Sampai kuar paper uuu...

    ReplyDelete